1. februar 2022
Trøbbel med TV i dag ?
Vi har fornyet avtalen med ALTIBOX - Viken Fiber i dag 1. februar
På grunn av fornyelsen kan noen ha trøbbel med å få fram kanalene du har abonnert på (utenom NRK1 -NRK2 - NRK3)
Får du opp et varsel på TV skjermen som sier:TV-TJENESTEN ER FOR TIDEN UTILGJENGLIG! se bilde
Da er antagelig 'Wi-Fi' i leiligheten koblet ut. Du kommer ikke på nett
Da gjør du følgende : La TV´n stå på NRK
1. Ta strømmen på 'Hjemmesentralen' ( Ta ut stikkontakten, eller strømledningen i sentralen) i 15 sek.
2. Ta strømmen på 'Dekoderen' ( Ta ut stikkontakten, eller strømledningen i sentralen) i 15 sek.
Når det lyser stabilt grønt i IKONET på 'Hjemmesentralen' og 'Dekoderen' etter å ha satt på strømmen igjen skal du få opp kanalene på TV´n. Det er mulig hjemmesentralen slår seg av i noen sekunder for å bli oppdatert. TV bildene kommer straks opp igjen.
Hvis du fremdeles ikke får opp kanalene som vanlig ring ALTIBOX på telefon 21 45 45 00
Fortell at vi' Glommen Terrasse Sameie' har fornyet avtalen med ALTIBOX fra i dag og at det er derfor det har oppstått problem.
Vennlig hilsen Styret