1. februar 2022

Trøbbel med TV i dag ?

Vi har fornyet avtalen med ALTIBOX - Viken Fiber i dag 1. februar

På grunn av fornyelsen kan noen ha trøbbel med å få fram kanalene du har abonnert på (utenom NRK1 -NRK2 - NRK3)

Får du opp et varsel på TV skjermen som sier:TV-TJENESTEN ER FOR TIDEN UTILGJENGLIG! se bilde 

Da er antagelig 'Wi-Fi' i leiligheten koblet ut. Du kommer ikke på nett

Da gjør du følgende : La TV´n stå på NRK 

1. Ta strømmen på  'Hjemmesentralen' ( Ta ut stikkontakten, eller  strømledningen i sentralen) i 15 sek. 

2. Ta strømmen på 'Dekoderen' ( Ta ut stikkontakten, eller strømledningen i sentralen) i 15 sek.

Når det lyser stabilt grønt i IKONET på 'Hjemmesentralen' og 'Dekoderen' etter å ha satt på strømmen igjen skal du få opp kanalene på TV´n. Det er mulig hjemmesentralen slår seg av i noen sekunder for å bli oppdatert. TV  bildene kommer straks opp igjen.

Hvis du fremdeles ikke får opp kanalene som vanlig ring ALTIBOX på telefon 21 45 45 00

Fortell at vi' Glommen Terrasse Sameie' har fornyet avtalen med ALTIBOX fra i dag og at det er derfor det har oppstått problem. 

Vennlig hilsen Styret